Näin tilaat verkkokaupastamme

Näin suoritat ostoksesi verkkokaupassamme

1. Kun olet valinnut ostoksesi, siirry ostoskoriin sivun yläreunasta ja valitse “tilaa tuotteet”

2. Täytä yhteystietosi huolellisesti, näistä muodostuu osoitekorttisi. Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia, ilman niitä et pääse eteenpäin.

3. Valitse toimitustapa

4. Valitse maksutapa Checkout tai Paypal

5. Lue ja hyväksy toimitusehdot. Tämän jälkeen valitse “Tilaa”. 

6. Järjestelmä ohjaa sinut maksamaan maksunvälittäjän sivulle, jolla suoritat maksun. 

7. Maksun jälkeen saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteseen.

    Huom. Yhteystiedot tulee myös täyttää, vaikka noutaisit tilauksesi myymälästämme.

    Mikäli tilaat tuotteet toiseen osoitteeseen, laita rasti ruutuun ”Haluan tuotteeni toimitettavaksi asiakastiedoista poikkeavaan osoitteeseen” ja täytä pyydetyt tiedot.

    Mikäli tilaat tuotteet ulkomailta, ole hyvä ja käytä englanninkielistä versiota.

    Jos sinulle jää kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@valleyshop.fi, tai soittamalla numeroon 040 5173135 myymälän aukioloaikana (11-16).

    Ostoskorisi on tyhjä

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Suodata tuotteita

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 5.10.2020 alkaen.

    Verkkokauppa

    Valley Shop
    Joulupukin Pajakylä
    96930 Rovaniemi

    0405173135
    info@valleyshop.fi
    2854492-3

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

    Luontoa säästääksemme käytämme pakkauksissa myös puhtaita kierrätyslaatikoita. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Varaamme oikeuden hinnoittelu-ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Tällaisissa ei-toivotuissa tilanteissa olemme aina yhteydessä tilaajaan.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Paytrail

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä

    https://www.paytrail.com

    Maksuehdot

    Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa.
    Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

    Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana, sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

    Pankkimaksut

    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, he välitävät maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

    Luottokorttimaksut

    Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

    Mobiilimaksutavat

    Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Apple Pay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

    Pivo

    Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

    Pivon käyttöehdot

    MobilePay

    Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

    MobilePayn maksuehdot

    Apple Pay toimitusehdot https://developer.apple.com/te...

    Paypal

    Maksa nopeammin ja turvallisemmin käyttämällä PayPal-maksujärjestelmää. Voit valita maksaa tilauksesi suoraan Paypal-tililtä tai maksaa maksu- tai luottokortilla, joka on liitetty PayPal-tilillesi. Lisää tietoa löydät https://www.paypal.com/fi/weba...

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Puh 040 517 3135

    Info@valleyshop.fi

    Suosittelemme käyttämään sähköpostia. Huomioithan että palvelemme asiakkaita myös myymälässämme, joten mahdollisuus vastata puhelimeen voi olla rajallista.

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

    Toimitusaika

    Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa Postin toimitusviiveistä. Emme myöskään vastaa lähetyksen ohjautumisesta eri toimituspisteeseen kuin olet tilausta tehdessä valinnut, jos ohjaus johtuu valitsemasi toimituspisteen ruuhkautumisesta.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Tilaukset ulkomaille

    Tilatessassi ulkomaille, käytä englannin kielistä versiota. Tällöin osoitetiedot, toimitustavat ja maksut tulevat tilaukseen oikein kohdenmaan mukaisesti.
    Antaessasi yhteystietosi kassalla ja vastaanottajamaan ollessa EU: n ulkopuolella, tilaus vaihtuu automaattisesti verovapaaksi.

    Huomioithan, että EU: n (ja / mukaan lukien Norjan) ulkopuolella oleville asiakkaille voidaan soveltaa tuontitulleja ja veroja, jotka veloitetaan, kun tuote saapuu kohdemaan. Kaikki tällaiset maksut ovat tilaajan vastuulla. Jos hylkäät paketin tästä syystä, tulliviranomaiset voivat periä Valley Shopilta hallintomaksun, joka vähennetään pyydetystä hyvityssummasta.

    Tilaukset Ahvenanmaalle

    Antaessasi yhteystietosi kassalla, ja valitessasi maavalikosta Åland Islands vastaanottajamaaksi, tilaus vaihtuu automaattisesti verovapaaksi. Verot maksat noutaessasi paketin ”Posten på Åland” toimipaikasta.

    Palautusehdot

    Peruuttamisoikeus

    Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

    Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet veloituksetta. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Myyntikuntoinen tuote on käyttämätön, ehjä ja puhdas. Pidätämme oikeuden hylätä palautukset, joissa tuote ei vastaa myyntikuntoista.

    Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla) ja annamme teille tällöin asiakaspalautustunnuksen jolla voitte palauttaa tuotteen/tuotteet veloituksetta.

    Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte palautettavat tuotteet 14 vuorokauden sisällä siitä kun olette vastaan ottaneet lähetyksen.

    Peruuttamisen vaikutukset

    Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan). Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet asiakaspalautuksen, sekä hyväksynneet sen kunnon, suoritamme maksupalautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

    Teidän on lähetettävä palautettavat tuottee takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua lähetyksen vastaanottamisesta. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.