Usein kysyttyä

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteen?

Tilaukset pyritään lähettämään eteen päin vuorokauden sisällä tilauksesta. Posti toimittaa tilaukset valitsemallasi tavalla ja tässä noudatetaan Postin toimitusaikoja. Huomioithan, että viikoloppuisin toimituksissa on viiveitä, sillä Posti ei pohjoisessa pääsääntöisesti kulje viikonloppuisin. Tavoitteemme on, että saat tilauksesi 1-3 arkipäivän sisällä siitä, kun tilaus on vastaanotettu.

Kuinka asiakaspalautus toimii?

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, se on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Saat asiakaspalautustunnuksen kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalautus tulee toimittaa Postin toimipisteeseen. Palautus on sinulle maksutonta. Kun palautus on saapunut liikkeeseemme, tarkistamme tuotteiden kunnon. Kun olemme todenneet tuoteen myyntikuntoiseksi, palautamme sinulle maksun takaisin sillä maksutavalla, jolla olet tilauksesi maksanut. Maksun palautus tapahtuu noin viikon sisällä, palautuksen saapumisesta liikkeeseemme.

Mitä teen jos olen saanut väärän tuotteen, tuote puuttuu, tai olen saanut jotain mitä en ole tilannut?

Joskus voi käydä niin, että kiireessä lähetykseen voi tulla väärä tuote tai jokin tuote puuttuu. Tämä on inhimillistä ja korjaamme virheen omaan piikkiimme. Mikäli virhe tapahtuu, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalvelumme, joko verkkokaupan lomakkeen kautta, tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@valleyshop.fi. Sovimme kanssasi kuinka korjaamme virheemme ja annamme ohjeet kuinka toimia.

Kuinka turvallisia lasten tuotteet ovat?

Hankimme lasten ja vauvojen tuotteet vain luotettavilta ja tunnetuilta tavarantoimittajilta. Kaikissa lasten tuotteissamme on CE-merkintä, valmistajan ja maahantuojan nimi, tarvittavat varoitukset ja käyttöohjeet, sekä pehmoleluissa pesu- ja hoito-ohjeet. Mikäli haluat lisätietoa tuotteista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.

Kun otat lelun käyttöön, muista seuraavat ohjeet:
Noudata huolellisesti lelun kokoamis- ja käyttöohjeita.
Säilytä lelun mukana tulevat ohjeet ja tiedot turvallisessa paikassa.
Pidä lapsia silmällä leikin aikana – varmista, että leluilla leikitään niiden tarkoituksen mukaisesti ja että ne ovat lapsen ikään ja taitoihin sopivia.
Tarkista lelut aika ajoin sen varalta, ovatko ne menneet rikki tai kuluneet tavalla, joka voi aiheuttaa lapselle vahinkoa tai terveys- ja turvallisuusvaaran.
Poista rikkinäiset lelut heti käytöstä.
Varmista, että lapset eivät leiki muovipakkauksilla, sillä ne voivat aiheuttaa tukehtumisvaaran.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot


Nämä toimitusehdot ovat voimassa 5.10.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Valley Shop
Joulupukin Pajakylä
96930 Rovaniemi

0405173135
info@valleyshop.fi
2854492-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Luontoa säästääksemme käytämme pakkauksissa myös puhtaita kierrätyslaatikoita. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Varaamme oikeuden hinnoittelu-ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Tällaisissa ei-toivotuissa tilanteissa olemme aina yhteydessä tilaajaan.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland Oy, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksutavat.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Valley Shop yleiset ehdot.

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Puh 040 517 3135

Info@valleyshop.fi

Suosittelemme käyttämään sähköpostia. Huomioithan että palvelemme asiakkaita myös myymälässämme, joten mahdollisuus vastata puhelimeen voi olla rajallista.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet veloituksetta. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Myyntikuntoinen tuote on käyttämätön, ehjä ja puhdas. Pidätämme oikeuden hylätä palautukset, joissa tuote ei vastaa myyntikuntoista.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla) ja annamme teille tällöin asiakaspalautustunnuksen jolla voitte palauttaa tuotteen/tuotteet veloituksetta.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte palautettavat tuotteet 14 vuorokauden sisällä siitä kun olette vastaan ottaneet lähetyksen.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan). Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet asiakaspalautuksen, sekä hyväksynneet sen kunnon, suoritamme maksupalautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Teidän on lähetettävä palautettavat tuottee takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua lähetyksen vastaanottamisesta. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.